carroooo

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

25/12 -10

Av Caroline - 25 december 2010 09:41

Nu har en helt underbar julafton passerat! Är så nöjd med denna jul, med min fina familj <3

Dagen började som vanligt i Enköping hos min moster och hela släkten var där, som vanligt fruktansvärt mysigt och maten var lika god som vanligt, efter Kalle Anka kom tomten på besök och barnen har en tendens att bli fruktansvärt bortskämda, men oj vad dom tycker det är roligt :) Efter det skulle vi hämta de andra 2 skruttungarna kl 18, lite sena vart vi då det var glashalt på vägen, kunde inte köra fortare än ca 60 hela vägen. När vi väl plockat upp dem så begav vi oss över till Fredriks mor och far, där hela familjen var! Även där fick ungarna besök av tomten och minst lika bortskämda vart dom där! Jag fick en matberedare med inbyggd mixer av Fredriks föräldrar, den kommer garanterat gå varm här hemma ;) Till det fick jag ett förkläde av hans bröder, Johans baktanke var en middag när han kommer på besök ;) Av Camilla och Martin fick jag jordens snyggaste klänning! Mycket nöjd med allt och jag tackar så innerligt! Orkar dock inte dra allt ungarna eller Fredrik fick, men vi har inte plats för allt kan jag säga, behöver en ny lägenhet NYSS! ;)


Idag blir det mer fira jul, idag ska vi till Fredriks biologiska mamma och fira jul där.. Blir nog mysigt! Nu ska jag sätta på lite kaffe i hopp om att bota min huvudvärk..

På återseende!



 
 
Malin

Malin

25 december 2010 10:44

Önskar dig en god fortsättning.
Ta det lugnt om ni ska ut på vägarna :)
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Jeeeessica

Jeeeessica

25 december 2010 14:51

Gud va kul att du fick en bra jul :) det var du värd hjärtat. hoppas ni får en ny lägenhet snart!
puss

http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 18 maj 2011 14:20


                          Idag är det en bra dag!    För det första så är jag ledig och bara det känns toppen när jag jobbar hela veckan annars, sen har jag fått träffa min kära make som jag inte träffat sen i Söndagskvä...

Av Caroline - 29 april 2011 11:39

Nu är det helg!!      Känns underbart och jag är ledig i 3 underbara dagar, behövs faktiskt efter två rent av helvetiska kvällar på jobbet... Har varit kaos och har kommit hem tvärslut varenda kväll..   Idag är vi hos Carola med familj och le...

Av Caroline - 17 april 2011 11:25

Då var slutet nära på en underbar helg! :)   Fredagen var lugn och vi hade Fredagsmys hela familjen, åt gott och mumsade chips och onyttigheter framför film.. Igår (Lördag) Var vi ute från kl 10 till ungarna somnade 20.30, vi började med Vallby...

Av Caroline - 12 april 2011 11:47

Wiiiiiiiiiiiiiie!! Ingen i världen är gladare än jag just nu! I förra inlägget berättade jag ju om att det enda som fattades i våra liv var ett större boende. Och turen var på våran sida denna gång :) Vi har fått en 4:a, här på gatan med inflytt 1 ...

Av Caroline - 6 april 2011 19:08

Vad fan hände? Jag skriver ett blogginlägg, det var nästan 4 månader sen jag skrev i denna blogg, kan inte riktigt kalla mig så aktiv eller en bloggerska längre ;)   Men men! Iaf, mycket har hänt sen sist! Mitt liv har rett upp sig helt, eller fö...

Presentation


Caroline - En nygift kvinna med den mest fantastiska mannen i världen. Har en underbar biologisk dotter som är 6 år på heltid, och två underbara "bonusar" på 3 och 5 år på halvtid. Här skriver jag om våran vardag med våra vänner, upptåg, jobb, trots och e

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards