carroooo

Alla inlägg under maj 2011

Av Caroline - 18 maj 2011 14:20













 

Idag är det en bra dag!   

För det första så är jag ledig och bara det känns toppen när jag jobbar hela veckan annars, sen har jag fått träffa min kära make som jag inte träffat sen i Söndagskväll eftersom jag jobbat dag och han kväll, så idag fick vi en hel förmiddag att ta hand om varandra på!  


Nu är han på jobbet och jag sitter hemma hos Ida, tänk vad glad jag är att hon finns i mitt liv.. Tänk att det finns någon som är så äkta och genomärlig som hon! Världens finaste är hon allt... Ikväll ska vi dricka rödvin, äta ost och kex och kolla på film, får passa på när lillan är hos sin pappa, våra män jobbar och jag är ledig och inte jobbar förrän imorgonkväll! :)


Idag kom även solen tillbaka, underbart skönt! Har setat på balkongen hemma och druckit kaffe och verkligen njutit av LEDIGHET! Har även varit med min stora tjej till skolan idag, för en liten "inskolning" och information.. Idag slog det mig verkligen att ungen börjar skolan den 15:e Augusti och har verkligen blivit stor, hon är inte längre en liten tjej eller ett småbarn utan nu är hon endast ett barn som kommer tappa tänder, läsa läxor och få en massa skolkompisar och första kärleken kommer säkerligen nu på lågstadiet, lappar som dom frågar chans på varandra på. Min stora älskade tjej!!!   


Nu ska jag dricka lite kaffe och njuta av att bara vara jag!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Caroline - En nygift kvinna med den mest fantastiska mannen i världen. Har en underbar biologisk dotter som är 6 år på heltid, och två underbara "bonusar" på 3 och 5 år på halvtid. Här skriver jag om våran vardag med våra vänner, upptåg, jobb, trots och e

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards